Nog 1 nachtje :D - Reisverslag uit Ypenburg, Nederland van Iris Duivenvoorden - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje :D - Reisverslag uit Ypenburg, Nederland van Iris Duivenvoorden - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje :D

Blijf op de hoogte en volg Iris

01 Juli 2014 | Nederland, Ypenburg

Zo, het is zover. Nog 1 nachtje en dan ga ik naar Tanzania, een reis waar ik lang op heb gewacht. Mijn tas is gepakt, ik heb mijn paspoort en inentingen. Klaar om te gaan dus. Ik reis met de organisatie Trave Active en mijn thuisbasis is een tentenkamp vlakbij de stad Tanga, samen met vrijwilligers uit andere landen. Vanuit hier ga ik mij twee maanden inzetten voor de bevolking daar en zal ik de omgeving, inclusief het buurland Kenia, verkennen. Ik ga proberen jullie door deze blog zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn ervaringen hier. Ik kan niet garanderen dat ik internet of tijd heb om te bloggen, maar ik zal het zeker proberen!

Liefs,
Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 5582

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 27 Augustus 2014

Tanzania

Landen bezocht: